Trening na masę Zwiększenie masy zasady przyrostu mięśni Dieta na masę
Trening

na szybką masę

Jak ćwiczyć żeby pobudzić wzrost masy mięśniowej.

więcej
Zwiększenie

masy mięśniowej

Co powinniśmy wiedzieć, żeby szybko zbudować mięśnie.

więcej
Trening

i dieta na masę

Z czym to się je, czyli jak i co jeść, aby przybrać na masie.

więcej

Najlepsze ćwiczenia na masę

Najlepsze ćwiczenia na masę

Pracując nad rozbudową masy mięśniowej musimy pamiętać, żeby nie wpaść w rutynę, która spowolni, a nawet wstrzyma rozwój mięśni.

Mając za sobą określony staż treningowy łatwo możemy wskazać ćwiczenia, które szczególnie lubimy wykonywać oraz te, wpływające na szybszy rozwój danej partii mięśni.

Polecane ćwiczenia

Piszcie w komentarzach lub wysyłajcie poprzez formularz kontaktowy propozycje ćwiczeń, które Waszym zdaniem przyczyniły i przyczyniają się do największego przyrostu mięśni.

  • Pompki na poręczach

    Najbardziej zaangażowane mięśnie: klatki piersiowej, naramienne, triceps

    Wykonanie: pompki możemy wykonać na poręczach na siłowni, w domowych warunkach wystarczą dwa stabilne krzesła z wysokim oparciem. Poręcze na szerokości ramion, opuszczamy sylwetkę do momentu, kiedy łokcie będą na wysokości ramion, wtedy również nabieramy powietrza. Następnie prostujemy ramiona w łokciach. Sylwetka pochylona bardziej do przodu i łokcie nieco oddalone od tułowia w większym stopniu angażują mięśnie klatki piersiowej. W sylwetce wyprostowanej, łokcie przy ciele mocniej pracują tricepsy. Dla zaawansowanych wersja z dodatkowym obciążeniem.

Jakie są wasze ćwiczenia, dzięki którym zauważyliście szybszy przyrost mięśni? Piszcie propozycje w komentarzach albo za pośrednictwem formularza kontaktowego.

comments powered by Disqus

Odżywki na masę

Odżywki i suplementy na masę

Odżywki suplementy na masę

Stanowią bardzo dobre źródło uzupełnienia codziennej diety w wartości odżywcze wpływając na szybsze pojawienie się efektów treningu.