Trening na masę Zwiększenie masy zasady przyrostu mięśni Dieta na masę
Trening

na szybką masę

Jak ćwiczyć żeby pobudzić wzrost masy mięśniowej.

więcej
Zwiększenie

masy mięśniowej

Co powinniśmy wiedzieć, żeby szybko zbudować mięśnie.

więcej
Trening

i dieta na masę

Z czym to się je, czyli jak i co jeść, aby przybrać na masie.

więcej

Ćwiczenia na triceps

Triceps

Dobrze rozwinięte mięśnie trójgłowe - tricepsy to sekret dużych ramion.

Jako większy mięsień ramienia to właśnie głównie triceps, a nie biceps wpływa na jego obwód.

Rozgrzewka

Jak przed każdym treningiem ćwiczenia rozpoczynamy od rozgrzewki. Tutaj szczególną uwagę koncentrujemy na przygotowaniu mięśni, stawów najbardziej zaangażowanych - łokciowych oraz nadgarstków.

Trening na triceps

Technika

Obciążenie powinno być dobrane do możliwości ćwiczącego. W trakcie wykonywania ćwiczeń należy utrzymywać prawidłową sylwetkę, ciężar powinien być cały czas pod kontrolą i w pełni angażować daną partię mięśni.

Ćwiczenia

  • prostowanie przedramienia ze sztangielką w opadzie tułowia
  • wyciskanie francuskie sztangi zza głowy siedząc
  • wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz zza głowy siedząc
  • wyciskanie francuskie sztangielki leżąc
  • wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie
  • pompki w podporze tyłem
  • ściąganie linki wyciągu oburącz

Rozciąganie

Po treningu wykonujemy rozciąganie, które uelastyczni i rozluźni mięśnie.

comments powered by Disqus

Odżywki na masę

Odżywki i suplementy na masę

Odżywki suplementy na masę

Stanowią bardzo dobre źródło uzupełnienia codziennej diety w wartości odżywcze wpływając na szybsze pojawienie się efektów treningu.