Trening na masę Zwiększenie masy zasady przyrostu mięśni Dieta na masę
Trening

na szybką masę

Jak ćwiczyć żeby pobudzić wzrost masy mięśniowej.

więcej
Zwiększenie

masy mięśniowej

Co powinniśmy wiedzieć, żeby szybko zbudować mięśnie.

więcej
Trening

i dieta na masę

Z czym to się je, czyli jak i co jeść, aby przybrać na masie.

więcej

Ćwiczenia na nogi

Nogi

Harmonijnie i proporcjonalnie rozwinięta sylwetka to także, często pomijane - nogi.

Dobrze rozwinięte mięśnie nóg pomagają w utrzymaniu równowagi oraz wpływają na siłę odpychania od podłoża.

Rozgrzewka

Jak przed każdym treningiem ćwiczenia rozpoczynamy od rozgrzewki. Tutaj szczególną uwagę koncentrujemy na przygotowaniu mięśni, stawów najbardziej zaangażowanych - kolanowych, biodrowych.

Trening na triceps

Technika

Obciążenie powinno być dobrane do możliwości ćwiczącego. W trakcie wykonywania ćwiczeń trzeba pamiętać o prawidłowej sylwetce, ciężar powinien być cały czas pod kontrolą i w pełni angażować daną partię mięśni.

Ćwiczenia

  • uda
    • przysiady ze sztangą na barkach
    • prostowanie nóg na maszynie
    • uginanie nóg w leżeniu na brzuchu
    • wykroki do przodu ze sztangą na plecach
    • przysiady ze sztangielkami
    • unoszenie bioder w leżeniu
  • łydki i piszczele
    • wspięcia na palce ze sztangielkami
    • wspięcia na palce siedząc z obciążeniem
    • prostowanie nóg na maszynie palcami nóg

Rozciąganie

Po treningu wykonujemy rozciąganie, które uelastyczni i rozluźni mięśnie.

comments powered by Disqus

Odżywki na masę

Odżywki i suplementy na masę

Odżywki suplementy na masę

Stanowią bardzo dobre źródło uzupełnienia codziennej diety w wartości odżywcze wpływając na szybsze pojawienie się efektów treningu.