Trening na masę Zwiększenie masy zasady przyrostu mięśni Dieta na masę
Trening

na szybką masę

Jak ćwiczyć żeby pobudzić wzrost masy mięśniowej.

więcej
Zwiększenie

masy mięśniowej

Co powinniśmy wiedzieć, żeby szybko zbudować mięśnie.

więcej
Trening

i dieta na masę

Z czym to się je, czyli jak i co jeść, aby przybrać na masie.

więcej

Ćwiczenia na barki

Barki

Dobrze zbudowane barki odzwierciedlają potęgę sylwetki. Silne mięśnie naramienne mają duży wpływ na rozwój pleców, klatki piersiowej, ramion - pełnią funckę wspomagającą w ćwiczeniach wykonywanych na te grupy mięśni.

Mięśnie naramienne to trzy głowy - przednia, boczna, tylna. Każda z par do wzrostu wymaga wykonania ćwiczeń rozwijących równomiernie wszystkie trzy aktony.

Rozgrzewka

Jak przed każdym treningiem ćwiczenia rozpoczynamy od rozgrzewki. Tutaj szczególną uwagę koncentrujemy na ćwiczeniach służących przygotowaniu obręczy barkowej - krążenia ramion, wymachy, rozciąganie.

Trening na barki

Technika

Obciążenie należy dobrać zgodnie z możliwościami ćwiczącego. W trakcie wykonywania ćwiczeń trzeba pamiętać o prawidłowej sylwetce, ciężar powinien być dobrany do możliwości ćwiczącego tak, aby cały czas był pod kontrolą i w pełni angażował daną partię mięśni.

Ćwiczenia

  • wyciskanie sztangi nad głowę w pozycji siedzącej
  • wyciskanie sztangielek nad głowę w pozycji siedzącej
  • unoszenie sztangielek bokiem w górę
  • unoszenie sztangielek w opadzie tułowia
  • unoszenie sztangielek w przód
  • unoszenie ramienia przy wyciągu dolnym
  • unoszenie ramion na boki przy wyciągu

Rozciąganie

Po treningu wykonujemy rozciąganie, które uelastyczni i rozluźni mięśnie.

comments powered by Disqus

Odżywki na masę

Odżywki i suplementy na masę

Odżywki suplementy na masę

Stanowią bardzo dobre źródło uzupełnienia codziennej diety w wartości odżywcze wpływając na szybsze pojawienie się efektów treningu.