Trening na masę Zwiększenie masy zasady przyrostu mięśni Dieta na masę
Trening

na szybką masę

Jak ćwiczyć żeby pobudzić wzrost masy mięśniowej.

więcej
Zwiększenie

masy mięśniowej

Co powinniśmy wiedzieć, żeby szybko zbudować mięśnie.

więcej
Trening

i dieta na masę

Z czym to się je, czyli jak i co jeść, aby przybrać na masie.

więcej

Atlas ćwiczeń na masę

Biceps

Biceps

Dobrze rozwinięte mięśnie dwugłowe ramion - bicepsy to oznaka drzemiącej w nas siły. Stąd też wiele początkujących osób mocno koncentruje uwagę na treningu bicepsów.

czytaj dalej
Klatka piersiowa

Klatka piersiowa

Mięśnie klatki piersiowej aby rosnąć potrzebują bodźców w postaci różnorodnych ćwiczeń, które umożliwią kompletny rozwój poszczególnych jej części.

czytaj dalej
Brzuch

Brzuch

Mięśnie brzucha są nie mniej ważne w treningu na masę. Odgrywają ważną rolę praktycznie w każdym ćwiczeniu stabilizując sylwetkę oraz pełnią funkcję estetyczną jednocześnie dając sygnał, że jesteśmy w bardzo dobrej formie.

czytaj dalej
Plecy

Plecy

Silne mięśnie grzbietu stanowią fundament dla rozwoju sylwetki. Mocne plecy są kluczowym czynnikiem w procesie budowy masy mięśniowej, gdyż biorą udział w ćwiczeniach wykonywanych na pozostałe partie mięśni.

czytaj dalej
Barki

Barki

Dobrze zbudowane barki odzwierciedlają potęgę sylwetki. Silne mięśnie naramienne mają duży wpływ na rozwój pleców, klatki piersiowej, ramion - pełnią funckę wspomagającą w ćwiczeniach wykonywanych na te grupy mięśni.

czytaj dalej
Triceps

Triceps

Dobrze rozwinięte mięśnie trójgłowe - tricepsy to sekret dużych ramion. Jako większy mięsień ramienia to właśnie głównie triceps, a nie biceps wpływa na jego obwód.

czytaj dalej
Nogi

Nogi

Harmonijnie i proporcjonalnie rozwinięta sylwetka to także, często pomijane - nogi. Dobrze rozwinięte mięśnie nóg pomagają w utrzymaniu równowagi oraz wpływają na siłę odpychania od podłoża.

czytaj dalej

Odżywki na masę

Odżywki i suplementy na masę

Odżywki suplementy na masę

Stanowią bardzo dobre źródło uzupełnienia codziennej diety w wartości odżywcze wpływając na szybsze pojawienie się efektów treningu.